Diensten

Een compleet beveiligingspakket

TSS biedt een totaalpakket aan om de beveiliging tot in de puntjes voor jou te regelen. Zo bieden wij naast systemen, óók diverse diensten aan. Met persoonlijke aandacht. Welke diensten voor jou een toegevoegde waarde hebben? Daar adviseren we je graag over. Hieronder vast een overzicht.

Onze storingsdienst is 24/7 bereikbaar

Ben je klant van TSS en heb je een storing? Of is er iets anders aan de hand met je beveiligingssysteem, dat niet kan wachten tot de volgende dag? Dan kan je 24/7 onze storingsdienst bellen – ook buiten kantooruren dus. Je krijgt dan een monteur van TSS aan de telefoon. Het nummer van onze storingsdienst is: 070 – 320 26 81.

Kunnen we het op afstand oplossen? Dan doen we dat en anders komen we bij je langs. Geen probleem.

Meldkamer

Heb je een alarmsysteem (inbraaksignaleringssysteem) van TSS? Dan kies je zelf of je gebruikmaakt van de meldkamer of niet. We werken met partners die daar een abonnement voor aanbieden. Ook zij staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor jou klaar.

Zo werkt het
Gaat het alarm bij jou af? Dan bellen de medewerkers van de meldkamer jou op. Zij gaan na wat er aan de hand is: ging het alarm per ongeluk af of is er iets aan de hand? In geval van nood bellen zij de politie. Neem je niet op? Dan belt de meldkamer de andere contactpersonen die je hebt opgegeven.

Surveillancedienst

Deze dienst gaat langs bij jouw huis, winkel, school of bedrijfspand als het alarm afgaat. Ook in de nacht en in het weekend. Zo hoef jij er zelf niet achteraan en ontzorgt de surveillancedienst jou.

Remote – op afstand helpen

Als er iets is, wil je dat het snel opgelost is. Dat begrijpen wij als de beste. Wij kunnen veel op afstand voor je doen. Het alarm inschakelen bijvoorbeeld, als dat niet lukt. Een storing oplossen of een test uitvoeren. Wat op afstand kán, doen we op afstand. Zo helpen we je snel, omdat je niet hoeft te wachten tot de monteur voor je deur staat.

Service & Onderhoud

Kies je voor ons Service & Onderhoud contract? Dan komen we jaarlijks bij je langs voor een check. Dan testen en vervangen we bijvoorbeeld de batterijen. Ook voeren we meteen een software-update uit van onze systemen – daar hoef je zelf dan niets voor te doen. Zo garanderen we de veiligheid van onze systemen. Ruim 90% van onze klanten maakt gebruik van deze service.

Meer weten?

Neem gerust contact met ons op! We vertellen je graag meer.